Oklejanie witryn sklepowych
Przyciągnij wzrok potencjalnych klientów atrakcyjną i zapadającą w pamięć szatą graficzną witryny swojego sklepu.
Dobra witryna sklepowa ma skutecznie przyciągać uwagę i zachęcać do wejścia.
Projektując szatę graficzną witryny dbamy o funkcję informacyjną, umożliwającą łatwe zlokalizowanie danego sklepu. Zwracamy też uwagę na takie rozmieszczenie elementów graficznych witryny, aby wspomagały ekpozycję sprzedawanego asortymentu. Pamiętamy jednocześnie, że szata graficzna witryny powinna stanowić spójną część z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej firmy, aby budować lub wzmacniać jej rozpoznawalność.
Dobrej jakości folie użyte do oklejenia okien wystawowych zachowują oryginalne kolory oraz swą strukturę w postaci niezmienionej przez długi okres czasu, stąd też warto zwrócić na nie szczególną uwagę.
Wśród folii którymi wyklejamy witryny wyróżniamy folie ekonomiczne, przeznaczone do ekspozycji krótkoterminowej. W praktyce zachowują one swe własciwości przez okres od 1 roku do 3 lat, ale przy sprzyjających warunkach atmosferycznych i niewielkim nasłonecznieniu potrafią wytrzymać dłużej. Jeśli planujesz częstą zmianę szaty graficznej witryny, zdecydowanie powinieneś rozważyć użycie folii ekonomicznych, tym bardziej, że są one znacznie tańsze od folii przeznaczonych do długiej ekspozycji.
Wraz z upływam czasu i przy dużym nasłonecznieniu folie te powoli tracą swe właściwości. Objawia się to zazwyczaj blaknięciem kolorów, odklejaniem i zwijaniem się folii na rogach oraz bokach brytów, powstawaniem różnej wielkości pęknięć. Mniej widocznym skutkiem upływu czasu jest stopniowe odparowywanie uplastyczniacza zawartego w folii, co skutkuje sporymi trudnościami podczas jej demontażu.
Folie do ekspozycji długoterminowej wytrzymują zazwyczaj od 3 do 6 lat bez większych zmian w kolorze i swej strukturze. Używamy ich przede wszystkim wszędzie tam, gdzie występuje wysokie nasłonecznienie, gdyż charakteryzują się podwyższoną odpornością na promienie UV. Folie te również wraz z upływam czasu tracą swe właściwości, jedankże proces ten postępuje dużo wolniej niż w przypadku folii ekonomicznych. Odpowiednio naklejone na w prawidłowy sposób przygotowane podłoże dają nam gwarancję długiego użytkowania. Chcąc zatem cieszyć się żywymi kolorami witryny przez kilka lat powinieneś rozważyć inwestycję w folie lepszej jakości.
Witryna sklepowa stanowi wizytówkę każdego punktu sprzedaży. Efektownie oklejona przyciąga uwagę klientów, zachęcając ich do bliższego zapoznania się z ofertą, a to może przełożyć się na wzrost sprzedaży. Staranne wykonanie montażu folii o odpowiednio dobranej jakości gwarantuje nie tylko estetyczny wygląd witryny, lecz również jej trwałość i odporność na działanie warunków atmosferycznych, co przełoży się na obniżenie kosztów prowadzonej dzialalności.
Oklejanie witryn sklepowych jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się spośród konkurencji oraz budowanie rozpoznawalności marki w tłumie, a w to zawsze warto inwestować.
Nadruk
Większość folii można bardziej lub mniej trwale zadrukować za pomocą druku solwentowego lub UV. Druk na folii pozwala na tworzenie atrakcyjnych, pełnokolorowych nadruków.
Wycinanie ploterowe
Ta technika polega na precyzyjnym wycinaniu folii za pomocą plotera. Pozwala to na tworzenie napisów, logo lub prostych obrazów.
Wycinanie ręczne
Wycinanie ręczne folii wymaga precyzji oraz odpowiednio dobranych ostrzy, które nie uszkodzą szyby. Pozwala na tworzenie unikalnych kształtów tam, gdzie nie jest możliwe zastosowanie cięcia ploterowego.
Wybrałeś folię. Co teraz?
Folie, którymi okleja się witryny sklepowe, przy odrobinie kreatywności i dzięki poddaniu ich odpowiedniej obróbce potrafią zaoferować wiele niesamowitych możliwości. Możliwość druku, wycinania ploterowego czy też ręcznego pozwala na tworzenie unikalnych, niestandardowych wzorów, które przyciągają uwagę i wyróżniają sklep na tle konkurencji. Każda technika obróbki dodaje swoje unikalne piękno i charakter, tworząc efekt, który jest nie tylko estetycznie przyjemny, ale także funkcjonalny. W świecie reklamy, gdzie pierwsze wrażenie często jest kluczowe, ma to wielkie znaczenie.
Rozważasz oklejenie witryny sklepowej?
Jest to decyzja, która według naszego doświadczenia powinna szybko zaprocentować.
Realizując ten pomysł zwróć uwagę na kilka poniższych aspektów.
Projekt powinien być atrakcyjny i przyciągać uwagę przechodniów. Powinien również odzwierciedlać markę i to, co oferuje sklep.
Chcesz o coś zapytać?
Dzwoń śmiało! Rozmowy z klintami to część naszej codziennej pracy.
Za późno na rozmowę telefoniczną?
Wyślij nam wiadomość e-mail za pomocą formularza!